+ 3
Inlägg: 2059738
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Nej han hade en peak i vintras när det gick troll för laget. Dock så har han inte kapacitet för att driva en förstakedja och det står jag fast vid. 🙂
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Lär väl kunna bli Väsby då. De har en stor fördel att vara stockholmsbaserade och då vi vet hur rättvisa SIF är (ironi) så lär det väga tyngst.
+ 1
Men ingen är förvånad att ni letar fel på honom nu när ni tappat honom.
Brukar bli så när spelare lämnar.
Vem kommer få KHK's plats i HA tro? allt pekar ju på att de konkar. Finns inget kval att gå efter.