+ 1
Inlägg: 2059744
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag gillar när man sprider ut kompetensen på 3 kedjor, exempelvis kan en 3 lina med Ohlsson - Jellvert- Olhaver nog vara interessant och dra ett tungt lass.
Jag gillar när man sprider ut kompetensen på 3 kedjor, exempelvis kan en 3 lina med Ohlsson - Jellvert- Olhaver nog vara interessant och dra ett tungt lass.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag hade samma tankar om Madsen som du inför förra säsongen faktiskt. Vet inte om det är att han mognad men blev faktiskt impad av hans hockeysmartness förra säsongen. Kändes knappt som han gjorde ett fel på isen. Tror det finns mer poäng offensivt att hämta med rätt medspelare faktiskt.
+ 1
Man måste ha dem i en miljö där de kan producera ändå, men de tappar lite för mycket puck och har lite för dåligt spelsinne för att vara i en traditionell första eller andrakedja.