Inlägg: 2059757
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: så poäng som man gör medelst "hårt jobb" är lite mindre värda än de man gör via "tiki-taka"?
Madsen var grym den här säsongen. Främst defensivt, men han hade en jävla förmåga att fixa blixtsnabba kontringar åt Zeb. Kan han hålla samma klass i vinter (utan sin vinthund vid sin sida) är åtminstone jag mer än galet nöjd.
Men visst. Han lär inte styra i PP den här säsongen heller.
Madsen var grym den här säsongen. Främst defensivt, men han hade en jävla förmåga att fixa blixtsnabba kontringar åt Zeb. Kan han hålla samma klass i vinter (utan sin vinthund vid sin sida) är åtminstone jag mer än galet nöjd.
Men visst. Han lär inte styra i PP den här säsongen heller.
+ 7
Björklund har väl också gjort ett eller annat mål och poäng hos oss. Det förändrar inte faktumet att han är svårspelad.