Sv: Silly season - 2020
hompa90: ja vore fint med en rapport, om ÖA läser nu så önskas träningsrapporter, såg de listade 6 lovande juniorer, bl.a Styf o Wallinder, intressant veta vilka som tränar med a-truppen också