Costanza: Vänta lite nu. Jag tycker att vi plockat in massor av spelare från andra sidan och egentligen är årets värvning den enda som varit lysande egentligen. Vi ska nog inte förutsätta att alla nordamerikanske värvningar kommer att bli succéer. Framförallt inte centrar som i regel inte har den defensiva kompetensen vi kräver av centrar i Sverige.
Inlägg: 2061610
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
{5647}: Jag är legend ;-) Nu är det väl jag som bestämmer här över förstafemman. Vill inte ha nån torrboll-center med defensiv kompetens. Nu snackar vi total överkörning, full fart, axelkåpa i huvudet på Timråback och sen skott i krysset!
+ 7