Då har jag missat det , tycker mer att jag har läst intervju med han att han tränar på egen hand och då tillsammans Ludvig Byström
Inlägg: 2062078
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Smurfen: ja så har det stått i tidigare intervjuer, positivt om han är med i laget iaf
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Smurfen: Det kan mycket väl vara jag som svammlar. Jag kan ha blandat ihop det med tanke på att han tränar i Övik.
Modo brukar dock vara generösa gällande sina träningar, så han har säkert fått träna med Modo ändå.
Modo brukar dock vara generösa gällande sina träningar, så han har säkert fått träna med Modo ändå.
+ 1