{8879}: känner spontant att vi inte får gå in i gammalt mönster med mycket transatlanter..
Inlägg: 2062766
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
SKiLMY: I slutet på säsongen hade Löven 7 transatlanter, gick rätt bra för dem ändå vill jag minnas. Håller dock med om att det är trevligare med svensk stomme. (vilket vi definitivt redan har) Men står man och letar spets och den bästa tillgängliga är en transatlant så KÖR! Med Corrado har vi 3 st.
+ 9