Har själv mött grävlingarna Foppa, Salle och Wernblom i PIF-cupen i innebandy, samt grisarna Arnäs-Näslund och KB65-Conny i fotboll. Vilka MoDo-odjur har ni mött i Ö-vik eller i landet?
Inlägg: 2062866
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Har fått skjuts från Kempis av en oerhört usel bilförare, Per Hållberg. Men det är kanske inte sport. Har fått skjuts till Kempis av Anders Söderberg.
Båda är oerhört trevliga, men Antos kunde köra bil
Båda är oerhört trevliga, men Antos kunde köra bil
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Förbereder en hel säsong utan publik alltså.
Är lite ”do or die” läge för fotbollen nu så hoppas det håller.
Är lite ”do or die” läge för fotbollen nu så hoppas det håller.
+ 2