Sv: Silly season - 2020
puffe: Minns bara att det var rejäl grishockey mot Timrå och sen stänkte Svarten upp den i taket och flinade brett mot Nubben som stod där skuldsatt och skitnödig som vanligt med armarna i kors. "Jävla satans MoDo" :-)