+ 1
Inlägg: 2064505
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Hade ju varit coolt om matcherna spelades på uterink istället då :)
+ 2
Tyvärr så känns inomhusevenemang med publik väldigt avlägsna