1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507640 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2065613

Sv: Silly season - 2020
jonsson: Det tror jag.
Kommer ihåg Victor från året vi åkte ur, tror ingen i laget tog det så tungt som honom.
Ändå var det bara han och Ritchie som stod kvar och pratade med media efteråt. Fan vad han växte i mina ögon det året med det ansvar han tog.
Hyllar dessutom alltid Modo i sociala medier när tillfälle ges. Modohjärta på pojken❤️

Har säkert Jesper med, men eftersom han spelat så lite i A-laget vet man mindre om honom.

Svarskommentarer

Sv: Silly season - 2020
Nucky:
Apropå intressant namn, men tydligen skall han gjort det rätt bra i Finland så klubbar i SHL är möjligen intresserade.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB