+ 4
Inlägg: 2065613
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Nucky:
Apropå intressant namn, men tydligen skall han gjort det rätt bra i Finland så klubbar i SHL är möjligen intresserade.
Apropå intressant namn, men tydligen skall han gjort det rätt bra i Finland så klubbar i SHL är möjligen intresserade.
Kommer ihåg Victor från året vi åkte ur, tror ingen i laget tog det så tungt som honom.
Ändå var det bara han och Ritchie som stod kvar och pratade med media efteråt. Fan vad han växte i mina ögon det året med det ansvar han tog.
Hyllar dessutom alltid Modo i sociala medier när tillfälle ges. Modohjärta på pojken❤️
Har säkert Jesper med, men eftersom han spelat så lite i A-laget vet man mindre om honom.