Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Låter ju som att man jobbar på ett år till med Forsberg, isåfall blir fjärdekedjan från förra säsongen intakt. Och jag tror inte Olhaver flyttade hit för att spela i en fjärdekedja heller, i hans skede i karriären.