Inlägg: 2065864
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Självklart ska det redovisas och finns med på intäktssidan. Det jag menar är ju att vi bara kan se konton och balanserna för dessa i årsredovisningen. Vi kan inte se enskilda verifikat och spåra vart intäkten från Leksand ligger och exakta summan.
Självklart ska det redovisas och finns med på intäktssidan. Det jag menar är ju att vi bara kan se konton och balanserna för dessa i årsredovisningen. Vi kan inte se enskilda verifikat och spåra vart intäkten från Leksand ligger och exakta summan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Man måste skatta på det, så man har nog gömt intäkten i någon annan inkomstpost. Ungefär som att vissa lag inte gärna redovisar hur mycket man betalt i spelarbudgeten.
+ 5
Fast egentligen, varför ska inte sånt redovisas?
Det är ju en intäkt/kostnad för en klubb som påverkar budget och omsättning antar jag, men jag är ingen ekonom så.