puffe: Hehe. Det är väl dessa evenemang man hoppas få statlig ersättning för, men blir nog bara smulor i så fall.
Inlägg: 2065873
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Vi borde få x antal miljoner för utebliven publik på match 2 mot Löven. Annars får Löven ge oss halva omsättningen från första finalmatchen. Då ryker Kentääs lön för kommande säsong. Virus får bli idéell sportchef igen(inget ont om han dock)