jonsson: Stark tvåvägscenter som gör ett stort jobb över hela banan. Var en riktigt bra tekare i Modos J20. Är nog tänkt som center i fjärde, men har absolut offensiv uppsida också, och kan ta steg högre upp i hierarkin framöver.
+ 2