{5647}: Absolut, jag har ingen koll på honom, reagerade bara lite på när man berömde nivån han spelat på i Österrike. Det är ingen vidare liga och har väldigt svårt att tänka mig att man får bättre hockeyskolning där än i t.ex MoDo. Däremot kan man ju växa som människa och därmed spelare genom att flytta utomlands i ung ålder och behöva klara sig själv.
+ 1