{5647}: Helt sant. Hoppas på att Öhman lyfter. Räknar bort några trotjänare redan nu. Vill då ha Tommy Enström och Filip Westerlund. Sen in med en dunderback innan vi MoDo-giganter måste trampa på tallkottar och björklöv under våren.
+ 3