Inlägg: 2069842
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Silly:
Ja det lär hjälpa att det finns faktiska spelare att peka på, nu har jag en känsla av att Berglund/Bertilsson var finansierade oavsett.
Ja det lär hjälpa att det finns faktiska spelare att peka på, nu har jag en känsla av att Berglund/Bertilsson var finansierade oavsett.
Sv: Silly season - 2020
Silly: Modo själva gör ju inget speciellt för att marknadsföra "ModotillSHL insamlingen heller !!!
Uppdaterar den ju inte ens !
Uppdaterar den ju inte ens !
+ 1
Insamlingen startade 6 juli , Så .. på 6 dagar och dom dragit in 3 mille.
Imponerande
Tänk om det gick att göra det här med?
Fast det hjälper nog till är dom vet vilka namn som är på ingång?