+ 1
Inlägg: 2069854
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Smurfen:
Vi har har fått in nästan 4 miljoner på två säsonger vilket är rätt bra, kan man även fortsättningsvis få 2 mille extra per säsong så skall man vara nöjd särskilt i allsvenskan.
Jag vet inte riktigt vad Modo skall göra för att marknadsföra den mer?
Vi har har fått in nästan 4 miljoner på två säsonger vilket är rätt bra, kan man även fortsättningsvis få 2 mille extra per säsong så skall man vara nöjd särskilt i allsvenskan.
Jag vet inte riktigt vad Modo skall göra för att marknadsföra den mer?
+ 1
Den som dog av sen Modo själva tog över den !!
Synd kan jag tycka att dom inte driver upp intresset mer kring den än vad dom gör !!