Silly: Jag tror inte på det. Jag tror att han inte har motivationen att träna hårt nog.
Inlägg: 2069889
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
{5647}: Hägga verkar iaf gå mot en bra säsong, bland de bästa i fystesterna o snabbast av alla i sprinttesterna, än kan ?gubben? o är mycket optimistisk inför säsongen allt enl ÖA idag !
+ 2
Sv: Silly season - 2020
{5647}: Något jag har saknat hos Toby är att han inte skjuter på mål, han har visserligen bra passningar, men nog borde väl ett proffs kunna skjuta på mål.
+ 1