Inlägg: 2070443
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Vi kan väl kalla det för en uteservering ;-) Har sett pubar som provat på det konceptet, verkar funka bara man har ett järnstaket för synskadade.
+ 1
Ska man ta leg i entrén då tänker du? ;-)
Eller sätta staket i korridoren?
Tror det blir svårt. :-)
Men ja, borde inte vara så svårt å köra att det inte går att boka utan 2 stolars mellanrum eller nått å varannan rad.
Fysiken när man är på Coop är det fan folk överallt...