Inlägg: 2070631
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Ja 100 NHL matcher är skillnaden mot Tambellini varav några förr året, en rejäl skillnad.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Ja marknaden är osäker AHL, spelare som är 24-28 och ligger nära gränsen till NHL kanske tröttnar på att var kanonmat i AHL. De ser då chansen att skapa sig en karriär i Europa, tyvärr är det osäker med budgetar och många lag är rätt så fulla, det kan tom vara så att en del har rätt ont om pengar. Utöver det är det inte så enkelt att få civila jobb för alla.
Ja marknaden är osäker AHL, spelare som är 24-28 och ligger nära gränsen till NHL kanske tröttnar på att var kanonmat i AHL. De ser då chansen att skapa sig en karriär i Europa, tyvärr är det osäker med budgetar och många lag är rätt så fulla, det kan tom vara så att en del har rätt ont om pengar. Utöver det är det inte så enkelt att få civila jobb för alla.
Rent poängmässigt i AHL så är dom ganska lika han och Tamby?