+ 1
Inlägg: 2070754
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lyssnade på Tegnell igår, restriktionerna kommer hålla på en bra bit in på hösten, till att börja med.
Känns som 1:a okt för HA kommer flyttas ytterligare.
Hur länge kan man hålla på så här? just nu är man glad över att vi inte har fyllt truppen.
Känns som 1:a okt för HA kommer flyttas ytterligare.
Hur länge kan man hålla på så här? just nu är man glad över att vi inte har fyllt truppen.
+ 1
Brashear 43
Mikko Luoma 40
Ritchie 39
Sen ett koppel på 37 Foppa/Näslund/Påhlsson/Sundström/Hasse J kanske någon av dem klev upp på 38?