+ 2
Inlägg: 2071363
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: haha jaja ni har en osynad Aagard som är tänkt att spela i förstakedja men samtidigt vet man inte om han ens platsar på 3kedjor? 😁 Modo som ska vara så attraktiv klubb ska väll ha en hel drös som vill komma 😀 hejja Leksand hejja Hellqvist
Dock tycker jag att Johan Forsberg har ett par nivåer över de andra gällade ledarskap. Killen är nog en av de mesta genomtänkta och ödmjuka i svensk hockey. Inte det minsta förvånande att han läser till psykolog om man säger så.