+ 1
Inlägg: 2071364
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Absolut, men han är nog för dyr för en fjärdekedja. Ser Timrå honom i en annan kedja så lär de vara beredda att betala mer, men vi tycker oss behöva bättre spelare för de två förstakedjorna och är mer nöjd med Jellvert i tredje.
I realiteten passade faktiskt Johan Forsberg bäst i fjärde också.
I realiteten passade faktiskt Johan Forsberg bäst i fjärde också.
+ 1
Skall tilläggas att jag skulle tyckt det vart helt ok med Blomqvist i den formationen, men tycker vägen med Tjernström duger den också.