+ 4
Inlägg: 2071378
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag måste fråga varför du tror så mycket på Aagard, vad känner du till om honom, har du sett honom lira? En snabb EP scoutning ger mig ingenting som indikerar kvalitet för att lira andracenter i Modo men som sagt jag har bara EP scoutat honom.
+ 3
Jag tror Aagard är en något bättre center än Fredrik Olofsson och borde gå in som andracenter. Annars har vi helt klart Jellvert som borde kunna axla den rollen. Han har utvecklats från år till år och förhoppningsvis finns det mer att plocka ut ur honom.
Det är såklart osett, men jag tar på förhand definitvt hellre Aagard/Jellvert än Madsen/Blomman.Fast, det är väl vad säsongen kommer att visa.