Finland släpper lite på restriktionerna och tillåter samlingar upp till 500 pers, med ansvar att hålla hygien och avstånd.
Inlägg: 2071980
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: ja varför inte? Kan det vara knökfullt i köpcentrum och på bussar å tåg så borde hockey funka. Varför inte typ plexi mellan sektioner och ordnade in utsläpp? Några tusen borde funka i en stor arena
+ 4