Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det var bara 7 mål, men vet inte hur man länkar till min VHS. Den ligger i en låda nära datorn, men sen börjar problemen. Lovar dock alla MoDoiter att jag ska försöka lösa detta