+ 1
Inlägg: 2072316
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: LP har alltid varit liten. Även som liten var han väldigt liten. Om ni förstår. :-)
Borde inte ha genetiken för det men alla blir vi olika. Musklerna kommer nog komma så småningom. Längden får han nog klara sig utan. :-)
Tänker på Zuccarello, han var ju bara en lite gutt här. Men är rätt jävla biffig nu för tiden.
Kan ju iofs blivit hjälpt av lite amerikanska "vitaminer" likt många andra. Men ändå.
Borde inte ha genetiken för det men alla blir vi olika. Musklerna kommer nog komma så småningom. Längden får han nog klara sig utan. :-)
Tänker på Zuccarello, han var ju bara en lite gutt här. Men är rätt jävla biffig nu för tiden.
Kan ju iofs blivit hjälpt av lite amerikanska "vitaminer" likt många andra. Men ändå.
+ 2
Han har haft lite svårt att lägga på sig vikt då han känns lite sen där. (Sen pubertet?).
Han har definitivt väldigt många verktyg i lådan, men det han framförallt saknat är väl tyngd och förtroende. Mycket möjligt att han blommat ut tidigare i ett mindre bra lag.