Monno: Anders Söderberg o Lars Byström var ju inga hulkar heller, men lira hockey kunde dom. Kangasniemi ett annat exempel. Kvicksilver kan klara sej bra dom med
Inlägg: 2072320
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Söderberg var stark som satan. Bysse helt ok. Martin StLouis var också bra, men de behöver styrka.
Ja, Elias var tunn och Dahlen verkar allergisk mot all form av styrketräning, men det krävs oerhörd talang då.
Ja, Elias var tunn och Dahlen verkar allergisk mot all form av styrketräning, men det krävs oerhörd talang då.