hanzon: Jo, jag vet. Blev lurad av Eliteprospects. Jag var på Elitseriematchen MoDo-Björklöven 6-0 eller hur var det nu...måste kika datum.
Inlägg: 2072365
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Sist jag såg hockey på plats i Övik var det Foppas comeback, 2008? Vänder upp en backhand i krysset på äckliga laget från norr
+ 3