JoseGonzales: Mycket lättare att etablera sig i SHL idag om man satsar. Tyvärr kan klubbar inte jobba långsiktigt då man kommer upp. Kollade på Timrå som inte satsade hårt då de gick upp. Tanken var god att bygga ihop en grupp på sikt, men verkligen ser annan ut i SHL. Måste vara stressigt bland SHL-lagen nu, för ett av dem ska ner.
+ 2