+ 1
Inlägg: 2072482
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ja, eller ruta in även ståplats så man får en viss distans mellan varann
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Sen är ju det här med ”vilka ska få komma in” säg att det begränsas till 2000 pers, är jag garanterad en plats i arenan om jag betalat mitt säsongskort t ex?
Eller kan Märta som går på hockey 2ggr om året lösa en biljett och kliva in, vad blir rättvist.
Sen är ju det här med ”vilka ska få komma in” säg att det begränsas till 2000 pers, är jag garanterad en plats i arenan om jag betalat mitt säsongskort t ex?
Eller kan Märta som går på hockey 2ggr om året lösa en biljett och kliva in, vad blir rättvist.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
– Det är inte lätt att göra en budget just nu, säger Johan Widebro
dagens Allehanda
dagens Allehanda
Men, för guds skull. Öppna upp för kultur och idrott. Folket behöver det.
Gör det dock ansvarsfullt, vilket kan vara varananna eller var tredje sittplats och ingen ståplats, typ.