Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Kan till viss del förstå det. Örebros agerande och firandet av Änglarnas cup-seger visar ju att man trots stränga rekommendationer tar ganska lätt på en pandemi. Dessa ignoranser kan mycket väl drabba hockeyn och annan idrott också såklart