hanzon: Helt rätt. Kanske nån på forumet som var där?
Inlägg: 2072550
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Jag minns annars ett fyllo som stod upp och skrek så det ekade på Kempis ståplats vid tekning när det var helt tyst i hallen. Sen skrattade alla. Det var nog sent 80-tal. Varmkorven var god och Cehlárik hade platsat...
+ 1