Sv: Silly season - 2020
jonsson: 2 SJUKT trevliga värvningar. Underbart att Lindgren kommer tillbaka.
Men Heponiemi!! Den är ju galen.

Gagnon däremot. Är kanske inne på vad timråiten skrev. 34 år.. risk han är trött.