JoseGonzales: Ja, eller så är det en del av Kenttäs vanliga dimridå. Jag var inte jätteimponerad över vad Sundlöv åstadkom, men hans trovärdighet är ohyggligt mycket större än Kenttäs i mina ögon. Kenttä är skicklig, men han verkar spela något slags spel. Då respekterar jag även Nubben i Timrå mycket mer (även om han ibland skickar gliringar mot oss).
+ 3