+ 2
Inlägg: 2075336
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Caito i Leksand ser intressant ut, rörlig och kreativ på blålinjen.
Gjorde lite EP scouting på honom och jämförde med Corrado.
Bägge är i samma ålder, dock har Corrado betydligt mer meriter från ahl/nhl. PPG för Corrado är dubbelt så högt jämfört med caito i ahl, i nhl har Corrado 0.11 och Caito 0.18 i ahl.
Blir väldigt intressant att se vad Corrado kan bidra med hos oss. Längtar tills vi får se honom i laguppställningen.
Gjorde lite EP scouting på honom och jämförde med Corrado.
Bägge är i samma ålder, dock har Corrado betydligt mer meriter från ahl/nhl. PPG för Corrado är dubbelt så högt jämfört med caito i ahl, i nhl har Corrado 0.11 och Caito 0.18 i ahl.
Blir väldigt intressant att se vad Corrado kan bidra med hos oss. Längtar tills vi får se honom i laguppställningen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
3-2 nu. FBK styr det mesta och haft flertalet fina lägen. Leksands två mål är skott utifrån blå vid sargen som letar sig igenom, två mål som är lite slumpartade.
3-2 nu. FBK styr det mesta och haft flertalet fina lägen. Leksands två mål är skott utifrån blå vid sargen som letar sig igenom, två mål som är lite slumpartade.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Du är aldrig anti egentligen, bara normal(vilket är onormalt bland s.k. supportrar).
+ 2
Det tror inte du hittar här🤣🤣🤣. Men eftersom jag alltid skall vara lite anti härinne.... det handlar primärt om att undvika 13,14 för er så att förlora mot FBK i en t-match är skitsamma.