Synd att inte Steen fick lyfta bucklan en andra gång, kanske var sista chansen nu.
Inlägg: 2075444
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Det blir intressant att se vad Steen och Blues gör, blir att följa twitter där, diskussionerna lär sätta fart direkt.
Grattis till Robert Hägg också som är vidare. Gnetat sig tillbaka in i laguppställningen sista matcherna.
Grattis till Robert Hägg också som är vidare. Gnetat sig tillbaka in i laguppställningen sista matcherna.
+ 1