+ 1
Inlägg: 2075938
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Adams styrka är ju intervjuerna/reportagen. Inte hockeykunskaperna. Hoppas Expressen ger honom rätt jobb. Än om jag förstår att det är skitkul att sitta å snacka och spekulera hockey. Det tycker jag är roligt också, men jag får inte betalt så jag behöver inte egentligen kunna något.
+ 4
Skulle tycka det vore need Vikfancentral killen i sådana här sammanhang. Adam J gillar jag men han är för svag på spelare och vad de kan prestera, men om han vågar tänka ”utanför boxen” kan han nog bli riktigt bra.