1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507904 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2075938

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Skulle tycka det vore need Vikfancentral killen i sådana här sammanhang. Adam J gillar jag men han är för svag på spelare och vad de kan prestera, men om han vågar tänka ”utanför boxen” kan han nog bli riktigt bra.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Adams styrka är ju intervjuerna/reportagen. Inte hockeykunskaperna. Hoppas Expressen ger honom rätt jobb. Än om jag förstår att det är skitkul att sitta å snacka och spekulera hockey. Det tycker jag är roligt också, men jag får inte betalt så jag behöver inte egentligen kunna något.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB