Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Jag tycker att det synd att Sanny inte engageras mer för allsvenskan. I det sammanhanget hade ju han kunnat uttrycka rätt intressanta insikter, men det är som att han skiter i allt under SHL-nivå. Synd.