Costanza: Ja, Wallinder har sett väldigt bra ut för sin ålder. Jag tror att han kommer att bli riktigt bra redan i vinter. Sedan kanske det kommer någon sedvanlig dipp som det alltid brukar göra med juniorer, men han har alla verktyg för att verkligen blomma ut.
+ 2