Inlägg: 2077185
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Skulle vara mer orolig ifall han hade en historik av skador och sedan blev borta direkt träningen startade, ungefär som Possler i Löven som bara han göra några träningar innan han gick sönder. Han har väl varit borta över 2v nu och det lär ju störa förberedelserna både för lag och individ.
Får hoppas att Heppo är tillbaka i träning i dagarna och kan få en match i slutet på veckan.
Skulle vara mer orolig ifall han hade en historik av skador och sedan blev borta direkt träningen startade, ungefär som Possler i Löven som bara han göra några träningar innan han gick sönder. Han har väl varit borta över 2v nu och det lär ju störa förberedelserna både för lag och individ.
Får hoppas att Heppo är tillbaka i träning i dagarna och kan få en match i slutet på veckan.
+ 1
Visst är det så att vi ligger lite efter på flera personer. Lindgren och Hepo gick på is sent. Aagaard var långtidsskadad. Gagnon och Corrado har inte ens kommit hit osv.
Det i en trupp som kommer att behöva längre startsträcka med tanke på alla nya namn. Vi får hoppas att vi inte hamnar för långt efter, även om det i slutänden spelar ganska liten roll om man blir etta eller fyra.