+ 3
Inlägg: 2077199
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: skulle nog vilja ha Sylvvander i stället för Olhaver 😏
Av flera anledningar:
Framför allt för den ledare han är på is och sidan om.
Sina uppoffringar.
Sin elakhet på isen.
Hanhåller på att bli en ny kultbärare här i Modo
Av flera anledningar:
Framför allt för den ledare han är på is och sidan om.
Sina uppoffringar.
Sin elakhet på isen.
Hanhåller på att bli en ny kultbärare här i Modo
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Vi förlåter även Victor Hedman för att ha varit rent värdelös mot Färjestad borta...Han blir glad då vi köper Microsoft Flight Simulator 2020 år honom. Spelet når nästan Norris-nivå...
+ 7
Låter bra, vi inleder säsongen med.
Olofsson-Steen-Olofsson
Heponiemi-Gagnon-Kempe
Hedberg-Aagaard-Svenningsson
Ohlsson-Jellvert-Olhaver
Övriga får stå utanför och se och lära.