+ 1
Inlägg: 2077738
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Sen får vi inte glömma att Hutchings, Vessel, Palmquist och Possler saknades i kvällens match. Och att Luleås tredje match. Lövens första. Men visst, låt oss dra stora växlar av kvällens match. Sen är jag ärligt mer bekväm i att inte vara favorit, det har aldrig passat Löven. Jag tror personligen att det är helt öppet race mellan Timrå, Löven och Modo i vinter.
Sen får vi inte glömma att Hutchings, Vessel, Palmquist och Possler saknades i kvällens match. Och att Luleås tredje match. Lövens första. Men visst, låt oss dra stora växlar av kvällens match. Sen är jag ärligt mer bekväm i att inte vara favorit, det har aldrig passat Löven. Jag tror personligen att det är helt öppet race mellan Timrå, Löven och Modo i vinter.
Timrå har ett tydligare spel och har rätt spelare för de positionerna. Jag tycker inte att Löven har ett lag för att spela den SAIK-hockey som Wallson verkar vilja. Sedan har ni på papperet ett dyrare och bättre lag, men jag tror Timrå vinner serien i vinter. Det blir roligt att se SCA-cupen då truppen och spelet satt sig mer för lagen.
För att inte bry sig ett skit så reagerar du som oerhört mycket.