+ 1
Inlägg: 2077747
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Så länge ni pratar om löven kommer jag svara :) sätt ett förbud mot löven diskussioner så slipper ni nog mig :)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Fast, till hans försvar, det refererades från matchen Luleå-Björklöven här, så då är det väl Ok om han försvarar sitt lag. Timrås bok saknar moderatorer, värt namnet, så där får man vakta sin tunga. MoDo har världens bästa moderatorer, otvivelaktigt.
Hoppas vi ses på Liseberg nästa år när Cat Stevens förhoppningsvis kommer
Hoppas vi ses på Liseberg nästa år när Cat Stevens förhoppningsvis kommer
+ 6
lövens forum här på hs är dött ja, men de har ju ett annat eget nånstans. han borde vara där o surra om löven kan jag tycka.