JoseGonzales: De är bröder 🤚
Inlägg: 2077791
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Jag är är nervös för gamla fina Brynäs. När jag slängde runt voodooben idag så såg jag en kamp, sandåsna mot dalahäst. Vilket lag är sandåsna?
+ 1