{5647}: Håller med på båda. Men jag längtar tills man får se hepo på en fw position. Han har inte vunnit en tekning ikväll tror jag.
Inlägg: 2078020
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher 2020
{6870}: En sak jag har stört mig på länge, gäller även Cmore, är, varför lägger de ingen post-processing på filmen? Det hade gjort enormt mycket för stämningen om isen varit vit istället för dassgrå och om hallen känts upplyst istället för som en loungebar i en hotellobby kl 2 på natten.
Måste ju vara världens enklaste grej att justera, så är det någon som har en bra förklaring till varför man inte gör det?
Måste ju vara världens enklaste grej att justera, så är det någon som har en bra förklaring till varför man inte gör det?