{6870}: Hörde jag rätt i intervjun med Omark. Hade vi fått spela 5 mot 5 hade vi vunnit matchen med ett par mål?
Inlägg: 2078048
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Som sagt Skellefteås pp avgjorde. I 2:a perioden skapar MoDo stundtals ett rejält tryck i Skellefteå zone. Men visst över 60 min är Skellefteå bättre och då framförallt i PP.
Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: han menar på att utvisningarna sänkte oss ikv. Han tyckte att spelet var rätt bra ändå i 5vs5
+ 2