Tarasov: Jag kan tänka mig att man avvaktar och ser vad vi i sådana fall kan behöva. Den här besättningen tycker jag på papperet är likvärdig om inte bättre än ifjol. (Kom också ihåg att varken Karlkvist eller framförallt Johnsson hade producerat i närheten av fjolårets siffror tidigare. De flesta här inne var ju övertygade om att Modo knappt hade en andrecenter i Johnsson, än mindre lämpad att leda toppkedjan.)
+ 2